Fireworks++ 3.0 Комманды управления:
Code
firework <r> <g> [b] <effects>
firework_rc <r> <g> [b] <effects>
firework_rv <r> <g> [b] <effects>
Комманда запуска фейрверков:
Code
shoot_fireworks
Take note, executing shoot_fireworks when fireworks are already launched will detonate them.
So, you can spawn them, shoot them, then press it again to detonate.
A normal firework shoots straight up (with deviation by cvar)
A RC firework follows he laser dot, which spawns where your aiming
A RV firework is remote controlled by you, you ARE the firework.
Комманда упр. рокетницой
Code
firework_shooter <shots> <time between shots> <r> <g> [b] <effects>
CVARs:
Code
(cvar name | example)
//Enabled/disables fireworks hierarchy. Look below for details
fireworks_enable 1
// Max amount of flares
fireworks_flare_count 30
// Max normal client fireworks
fireworks_maxcount 4
// Max admin fireworks
fireworks_amaxcount 16
// If 0, totally random fireworks. If 1, standard color fireworks
fireworks_colortype 0
// Multiplier for effects. Setting to high value may cause lag with some effects
fireworks_multiplier 2
// Changes the variation on the path of the rocket.
fireworks_xvelocity 100
fireworks_yvelocity 100
// Пароль доступа к фейрверкам
fireworks tsx (можно указать свой)
FIREWORKS ADMIN SYSTEM:
fireworks_enable 1/0
Если стоит 1, то ВСЕ игроки могут запускать рокеты. Кол-во рокет которые они смогут запускать контролируется данным им админ флагом.
Комманды удаления фейрверков\рокетниц:
Code
// Убрать все ваши фейрверки
remove_fireworks
// Убрать все ваши рокетницы
remove_shooters
// ADMIN: убрать ВСЕ фейрверки
amx_remove_fireworks
// ADMIN: Убрать ВСЕ рокетницы
amx_remove_shooters
Эффекты:
Code
a: Voogru Fireworks Copy.
b: Flares
c. Falling Flares
d: Lightening
e: Dynamic lights
f: Flares flying upward
g: Throws Ents
h: Explosion
i: Particals
j: Blood field
k: ??
l: Sprite field
s: old voogru effect
t: Smoke
u: Fiery Explosion
v: thunderclap
w,x,y,z: Explosion sounds
Скачать:
Fireworks++ 3.0.rar